Začínám s blogem!

19.09.2017
Ahoj!

Jmenuji se Adéla a možná mě někteří znáte z mého knižního instgramu @magic.in.books_ 

Něco o mě? Je mi 14 let. Ráda čtu knížky, tancuju a jezdím na koni. Ráda trávím čas s kamarády i rodinou. Taky miluju zvířata:-)

Nedávno jsem díky vám na Instagramu dosáhla hranice 500 followers, za co moc děkuju! Jste úžasní!

Jak jsem se vlastně k tomu všemu dostala? Vždycky, už od mala jsem milovala knížky. Jako malá jsem si prohlížela ty obrázkové a když jsem se naučila první písmenka, dokonce jsem si děj vymýšlela a dělala jsem, že čtu nahlas:-) Když jsem se naučila pořádně číst, četla jsem skoro pořád. Minulý rok jsem ale začala číst mnohem víc než kdy dřív a knížky se tak staly důležitou součástí mého života. Tohle léto jsem si říkala, že bych mohla začít psát blog. Ale užívala jsem léto a řekla jsem si že to udělám ve školním roce. Ale pak jsem jednou procházela instagram a napadlo mě udělat si instagram o knížkách. Nikdy jsem nevěřila, že bych za měsíc mohla dosáhnout 500 followers. Teď mě napadlo mě, že bych si ten blog založit mohla. A je to tady:-)

Určitě budu psát recenze na knížky, které jsem přečetla, ale i spoustu dalších knižních článků.

Doufám, že vás všechny bude tenhle blog bavit!

Adéla


Magic in books
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky