Nové knížky

28.09.2017

Ahoj!

Včera jsem jela z tancování a náhodou jsem jela kolem levných knih. Samozřejmě jsem neodolala a musela jsem se jít alespoň kouknout. Noo..nakonec jsem odešla se 4 knihama za 176 Kč 😊 No není to skvělý?

Jako první jsem si koupila knížku Etta a Otto a Russell a James od Emmy Hooper. Knížka vypráví od třiaosmdesátileté Ettě, která nikdy v životě neviděla moře ani oceán a tak se rozhodne sbalit si pár věcí a vydat se na cestu dlouhou přes 3000 kilometrů. Tuhle knížku jsem si dlouho přála, takže když jsme jí tam viděla, byla to jasná volba. Obálka je nádherná a na celý příběh se moc těším. Určitě čekejte recenzi 😊

Další knížka, kterou jsem si odnesla byla samozřejmě kniha Co mě naučil tučňák od Toma Michella. Lidský příběh propletený s tím zvířecím jsem si prostě nemohla nechat ujít. Miluju zvířata snad už od narození a každý takovýhle příběh je pro mě nezapomenutelný, takže se neskutečně těším, až se do něj pustím. 😊

Předposlední knížka, která přistála v mé tašce je kniha Rozděleni časem - Bouře od Julie Cross. Jak asi tušíte z názvu, celá kniha je o klukovi Jacksonovi, který cestuje časem. Knížky na tohle téma miluju, takže jsem si řekla, že knížku zkusím a uvidíme. Tak jsem na to zvědavá, jak si s tím autorka poradila 😊

Poslední knížkou je kniha s nádhernou obálkou a to Láska jako z filmu od Victorie van Tien. O knize zatím úplně nevím co říct, nikdy jsem o ni nic neslyšela. Asi se ptáte, proč jsem si ji teda kupovala. Když jsem vybírala ostatní knihy, vedle mě stála paní, která tuhle knížku držela v ruce. Ta obálka mě naprosto učarovala a tak jsem zkusila knížku najít. ( Neznala jsem jméno, autora, nic než to, že kniha má nádhernou obálku) A po pár minutách jsem skutečně knihu našla a byla poslední! A děj? Určitě se moc těším na to, čím mě knížka překvapí. 😊

Taťka mě ten den vyzvedával v nákupním centru a tam pár dní zpátky otevřeli nové knihkupectví. S když jsem si vzpomněla, že mám vlastně ještě peníze od babičky k svátku, rozhodla jsem se tam jít podívat. Jenže já nezvládnu se jít "jenom podívat" 😊 Má to někdo stejně? Takže jsem si nakonec odnesla 4 knížky ( Děkuju Babi :-) ) a to:

Mechanického prince od Cassandry Clare. Tuhle knížku mi hodně lidí doporučovalo, takže jsem na to hodně zvědavá. Knížka je od nakladatelství Yoli, takže jsem využila slevu a koupila si jednu další knížku - Jak to mají holky od Lauren Saft. Je to typická oddechovka o přátelství, na kterou se moc těším. 😊

Tahle sleva byla skvělá a když jsem se tak koukala na ty regály se slevama, zaujala mě kniha Všechny staré nože. Obálka upoutala mou pozornost hned, takže jsem po knize sáhla. Je to detektivka, vypadá opravdu slibně a ikdyž detektivky moc nečtu, za těch 49 Kč jsem si jí prostě koupit musela 😊

A poslední? No jasně že Říše bouří, pátý díl skleněného trůnu. Už se nemůžu dočkat, jak to s Aelin dopadne 😊 A je to teda pořádně velká knížka - 680 stran. Jak se na to těšíte vy?

Takže to byl včera pořádný nákup, který mi udělal opravdu radost! Jaká je poslední knížka, kterou jste si koupili vy? A četli jste nějakou z těch, co jsem si koupila já? Dejte mi vědět!!!

Magic in books
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky